TRENDY NA WIOSNĘ 2020 – RZECZY, KTÓRE MUSISZ MIEĆ W SWOJEJ SZAFIE!


Cześć kochani!

Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka gorących trendów na wiosnę 2020, które musisz mieć w swojej szafie!



Ja osobiście uwielbiam sezon wiosenno-letni bo zwiastuje on nadejście cieplutkich dni, pełnych słońca i radości. Są to pory roku, które budzą nas do życia, a także wyzwalają w nas większą kreatywność. Jesteśmy skłonni częściej sięgać po odważniejsze barwy i wzory niż zimą czy jesienią. A więc jesteście ciekawi co będziemy dumnie  nosić na wiosnę 2020?

Poniżej przedstawiam wzory, które najbardziej wpadają w mój gust. Let’s see.

 GROCHY

Mogą być duże, mogą być małe ale prawie zawsze w czarnym kolorze! Ten wzór wraca do nas jak bumerang co roku ale tym razem zagrzeją swoje miejsce na koszulach.
Moim zdaniem to bardzo kobieca propozycja i jak najbardziej znajdzie się na mojej półce.





KOSZULA Z FALBANKAMI

Falbany – ten krój także był modny w ubiegłym sezonie i zostanie też w tym, dlatego jeśli masz z zeszłego sezonu takie cudo – nie sprzedawaj!




SANDAŁY Z KWADRATOWYM CZUBKIEM




SZTYBLETY

W sztyblety warto zainwestować, ponieważ są to niezawodne buty, które można nosić przez caaaały rok. Najlepiej nosić je do wąskich spodni i legginsów.

BIAŁA SUKIENKA

To jeden z dominujących trendów w tym sezonie, który na pewno przeniesie się także na lato. Białą sukienkę można łączyć ze wszystkim, zarówno klasycznie z trampkami, kobieco ze szpilkami, czy w rockowym stylu z ciężkimi butami. Biel jest ponadczasowa i odmładzająca. Mój faworyt!





KAMIZELKA

Kamizelki to element ubioru damskiego, który został wyciągnięty z męskiej garderoby. Z sezonu na sezon zyskują one na popularności przechodząc z tych dopasowanych, taliowanych modeli do tych męskich, oversizowych!




SPODNIE W KANT




JEANS, JEANS, JEANS!

Jeans nigdy się nie znudzi. Ja jestem jak najbardziej za i chętnie wykorzystam je w swoich outfitach, zwłaszcza w zestawieniu z białym t-shirtem i trampkami.





STANIK ZAMIAST TOPU



TORBA W ROZMIARZE XXL



NEONOWY AKCENT






SZEROKIE PASKI

Najlepiej z wielką klamrą. Oczywiście wiązany w talii na koszulę, sukienkę, czy marynarkę – każda opcja dozwolona.





KLASYCZNY TRENCZ

No klasyk nad klasykami. Nie ma co tu wiele pisać bo każda z nas (a przynajmniej większość) ma w swojej szafie taki trencz. Pasuje do wszystkiego i nadaje modowego charakteru naszej stylizacji.




A jakie są Wasze ulubione trendy na nadchodzący sezon? 

Buziaki
xoxo


Zobacz także!

14 komentarze

  1. No ja gustuje w pastelowych kolorach, tym bardziej wiosną i latem. Teraz sezon na zakupy odzieżowe się zaczął więc szperam w sklepach internerowych za ciuszkami, nawet znalazłam też fajne spodnie damskie https://fashionpolska.pl/spodnie-damskie może wam się takie podobają warto zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Falbanki <3 Uwielbiam je na bluzkach. Maskują niedoskonałości figury jak hiszpanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosną przede wszystkim trzeba się pozbyć ciemnych ubrań i wskoczyć w końcu w jasne i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grochy kocham już od lat. Od kiedy Magda M w nich śmigała po Warszawie, a ja patrzyłam na to urzeczona :) Cieszę się że wracają do łask!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba mieć sporo torebek w swojej garderobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wiosnę na pewno się przyda kilka nowych sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki styl - falbaniasta koszula i ołówkowa spódnica. Wspaniale to podkreśla kobiecą sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jesień to ja muszę mieć na pewno żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dodatki a teraz już można szykować się na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeansy zawsze modne i wygodne. Na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienią również można wykorzystać część z tych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcze są doskonałe. Super że je pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba znaleźć swoje wyjątkowe płaszcze na jesień czy wiosnę. Świetne są dla mnie te w żywych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sztyblety to dla mnie także totalny must have.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj