SUMMER OUTFIT - LETNIA STYLIZACJA

Cześć kochani! 

Mamy Maj a pogoda nas nie rozpieszcza. Jest zimno, wietrznie i ciągle pada deszcz... jednym słowem - jest paskudnie. Jednak z uwagi na moją tęsknotę za ciepłem, długimi spacerami i spotkanami ze znajomymi przygotowałam dla Was dwie propozycje stylizacji na letnie dni - no bo przecież już niedługo wyjdzie słoneczko. 




#1

Pierwsza propozycja outfitu jest dość spokojna, minimalistyczna, jednak wiem, że zawsze robi efekt WOW! 💥 Biała, lniana sukienka idealnie sprawdzi się latem, ponieważ materiał wchłania wodę i przepuszcza powietrze co sprawia, że nie będziemy się męczyć i pocić w naszej stylizacji. 

Czarne botki - są piękne prawda? Bardzo lubię połączenie lekkiej, zwiewnej sukienki z ciężkimi butami. Dodatkowo jako wisienka na torcie proponuję małą, czarną torebkę w kształcie serca. 



#2

Druga moja propozycja jest wesoła, kolorowa i dopasowaywanie ubrań do niej sprawiło mi dużą przyjemność. Pamiętajcie, że moda to zabawa. Dajcie się ponieść! ☺

Podstawą mojej stylizacji byla piękna, różowo-pomarańczowa spódnica z wysokim stanem. Połączyłam ją z uroczym, białym t-shirtem z tukanem. 

Pamitajcie, że jak dół (bądź góra) waszego outfitu jest wzorzysta to wtedy starajmy się dopasować do tego coś neutralnego, nie za krzykliwego. 

Wiadomo, że latem wieczory bywają dość chłodne także zdecydowałam się na dobranie miodowego sweterka, który można narzucić sobie na ramiona. 
Dla mnie wygodne buty to podstawa, dlatego też pokusiłam się tutaj o nieśmiertelne trampki. 😉



Wszystkie te piękne ciuszki znajdziecie w jednym miejscu -Peek-Cloppenburg



Jak Wam podobają się te dwie stylizacje? Którą z nich chciałybyście założyć? 😉

Buziaki,
xoxo 

Zobacz także!

75 komentarze

  1. Limit zakupowy w tym miesiącu wyczerpany... ale czerwiec za pasem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, znam temat :D Trzeba dobrze się przygotować na letnie wojaże! :)

      Usuń
  2. Zestaw z plisowaną spódnicą - to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, jest przepiękny i idealnie sprawdzi się na letnie dni/wieczory. :)

      Usuń
  3. Spódnica jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jedna z piękniejszych jakie widziałam :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie założyłabym drugi zestaw, jedynie buty bym zamieniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, co kto lubi! :) Zabawa modą jest jak najbardziej wskazana :)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać do trampek i spódnicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda bo nie dość, że wygodna opcja to bardzo ładnie się prezentują ale to nic - każdy ma inny gust i to dobrze :)

      Usuń
  6. Ciekawe połączenie nie powiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie również zestaw 2, takiej spódnicy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica rzeczywiście jest piękna! ale białe letnie sukienki też lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już by było za ciepło w botkach, ale taka spódnica... oh, tak! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to zbyt awangardowe połączenie ale kto wie może :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja jest w moim guście. Choć nie na te upały

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ten drugi zestaw w sam raz! Lubię takie kostiumy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na lato zawsze musze się dobrze psychicznie przygotować.. Nie cierpie upałów :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza propozycja dla mnie idealna. Podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała listonoszka zdecydowanie dla mnie :0.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza opcja bardziej mi sie podoba. �� Kazdy ma swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie wiem jak się dobrze ubrać na lato :/ Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na lato uwielbiam połączenie żywych i radosnych kolorów. Zestaw 2 to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te trampki mi się podobają ;) W ogóle lubię trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lekka i przewiewna stylizacja :) Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe propozycje na lekkie stylizacje. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna letnia spódnica, na dodatek plisy które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna lekka stylizacja, zgadzam się plisy są genialne. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie lekkie sukienki i ciężkie buty. Totalnie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy przeczytałam tytuł letnia stylizacja i to zdjęcie, od razu przyszedł mi na myśl ten interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lekka i przewiewna stylizacja idealna propozycja na lato;) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie bardziej podoba mi sie 1 stylizacja :) biel i czerń to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak pierwsza trafia w mój gust. Drugą bym trochę zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam tego typu połączenia !

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza stylizacja również i do mnie trafia. Ale ogólnie dwie ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pilsowane spódnice to nie moja bajka, stawiłabym na zwykłą zwiewną maxi

    OdpowiedzUsuń
  33. Numer dwa zdecydowanie zdobył moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega fajne propozycje! Czekamy na nowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja w tym roku postawiłam na szorty, rzadko zakładam sukienki czy spódnice

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się to, że look ten jest uniwersalny. Chętnie zmodyfikowałabym go troszkę pod swoje potrzeby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zestaw drugi wydaje mi się bardziej delikatny, to byłby mój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna propozycja :) A czy coś plażowego również Pani przygotuje?

    OdpowiedzUsuń
  40. czarny i biały to moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja! Bardzo lubię delikatne dodatki: torebki, biżuterię, które nie przyćmiewają, a podkreślają elegancki charakter looku.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zestawy, bardzo m się podobają. Czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsza stylizacja jest genialna :) połączenie luźnej sukienki i mocniejszych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się stylówka nr2. Stylizacja jest klasyczna i nie przekombinowana, czyli w moim Typie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim faworytem byłby zestaw numer 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna stykówka. Bardzo uniwersalna, na większość okazji. Podobają mi się też kolory, które tworzą mało krzykliwy, zachowawczy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  47. Druga stylizacja bardzo fajna. Modnie i wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Letnie stylizacje muszą być kolorowe i lekkie. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  49. Latem stawiam na zwiewne sukienki i kolorowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj