SYLWESTROWE LOVE - MOJE PROPOZYCJE

Nie masz jeszcze pomysłu na sylwestrową stylizację?


Zostało już bardzo niewiele czasu, dlatego nadchodzę z pomocą! Mam dzisiaj dla Was kilka propozycji karnawałowych sukienek, które z pewnością sprawdzą się podczas nocy sylwestrowej. 



Pierwsza z nich to klasyczna - bardzo dopasowana - „mała czarna”, jednak gdy się zestawi ją z pięknym sylwestrowym makijażem (post o sylwestrowym makijażu też się pojawi), błyszczącą biżuterią i fantazyjnymi szpilkami – mamy sukces! Gwarantuję Wam, że będziecie wyglądać olśniewająco. ❤








Sukienka – Bershka
Szpilki – Kazar


Natomiast druga sukienka jest też „małą czarną”, jednak już nie takim klasykiem, ponieważ jest ozdobiona czarnymi połyskującymi kamieniami oraz jest z łączonych materiałów. Do tej sukienki będzie pasował zarówno mocny makijaż, jak i delikatny z podkreślonymi czerwonymi ustami. A jeśli chodzi o biżuterię, osobiście dobrałabym coś skromniejszego, bo sama sukienka już jest dość ozdobna. J














Sukienka – Ella Boutique
Szpilki – Kazar


…a jeśli chciałabyś wprowadzić trochę szaleństwa, wybierz coś bardziej szalonego, np.: brokatową lub ciekinową sukienkę. A co! Jak szaleć to na całego! J


Dajcie znać, który look Wam się bardziej podoba! 


Buziaki 😘

Zobacz także!

19 komentarze

  1. Każda z Nas powinna mieć taką 'małą czarną' w swojej szafie. Super post. Moja sukienka już czeka na tą wyjątkową noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Takie proste sukienki warto mieć, ponieważ można dużo zdziałać biżuterią i dodatkami :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie druga sukienka jest mistrzowska! Ale plecki w pierwszej też boskie! Bardzo kobieco!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Te plecki w pierwszej sukience mnie urzekły od pierwszego zobaczenia! :)

      Usuń
    2. Albo właściwie - założenia! :D

      Usuń
  3. Pierwsza sukienka od tyłu boska! Jednak zdecydowanie lepiej Ci w drugiej :D Piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę wybierając, którą z nich ubrać <3 Dziękuję za komentarz kochana :*

      Usuń
  4. Wow świetna stylizacja idealna na sylwestra!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te buciki z kazara <3 Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się kochana! Ja też je uwielbiam, są bardzo wygodne, pomimo tej wysokiej szpilki. <3 Dziękuję :*

      Usuń
  6. odważne te kiecki, ja jestem bardziej pruderyjna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Ja na co dzień także, jednak to taki dzień w roku, kiedy można pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa ;)

      Usuń
  7. Ja w tym roku w sylwestra ubieram piżamkę :-P. Ale każda z nas powinna mieć taka małą czarną w swojej szafie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Też dobrze - ja rok temu tak spędziłam święta - w domku :) I wcale nie żałuję :* Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Bardzo odważna sukienka, trzeba mieć do niej figurę. Nie odważyłabym się ubrać sukienki bez pleców, na Tobie zaś wygląda rewelacyjnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Seksowne....bardzo seksowne....jestem kobietą, a muszę przyznać że zrobiłaś piorunujące wrażenie....co dopiero facet sobie pomyśli....

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo seksownie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj