IDEALNY PREZENT DLA BABCI I DZIADKA!

Cześć Kochani! 

Już za kilka dni swoje święto będą obchodzić osoby bliskie naszemu sercu – kochani dziadkowie! Pokażmy im jak bardzo są ważni dla Nas, że doceniamy ich wysiłek i zaangażowanie włożone w Nasze wychowanie. Postarajmy się uczcić ten dzień tak, aby podziękować im za wszystko, co dla Nas zrobili. 


Sprawmy, aby ten dzień był dla nich wyjątkowy!
Jeśli włożymy odrobinę wysiłku  i poświęcimy trochę czasu na wyszukanie ciekawego i praktycznego prezentu, trafiającego w gust Babci i Dziadka, na pewno sprawi im to ogromną radość. J Może w tym roku warto pomyśleć o czymś wyszukanym?

Taki prezent nie musi wiązać się z wydaniem fortuny. Dobry i praktyczny upominek można kupić za niewielkie pieniądze. Oto kilka moich propozycji:


PREZENT DLA BABCI

1. Perfum Cerruti 1881
Perfum o wyjątkowym kwiatowym zapachu dla kobiet. Kupuję go mojej Babci od wielu lat i zawsze się sprawdza.





  Znajdziecie go na stronie amfora.pl -  TUTAJ


2. Nawilżający krem dla skóry normalnej i wrażliwej Make Me Bio Orange Energy

Kluczowym składnikiem kremu jest hydrolat z kwiatu pomarańczy, który z łatwością przenika przez kolejne warstwy skóry, docierając aż do jej komórek i przywraca równowagę. Wykazuje działanie ściągające, regulujące, tonizujące i rozjaśniające, wyrównuje koloryt skóry i delikatnie rozjaśnia przebarwienia. A co najważniejsze krem nie zawiera parafiny, olejów mineralnych, PEG-ów, glikoli, parabenów i barwników.




Znajdziecie go na stronie amfora.pl - TUTAJ

3. Zabawny T-shirt

Możesz także zamówić spersonalizowaną koszulkę dla Babci, która będzie niezapomnianym podarunkiem.


 Ładna i zabawna koszulka to świetny pomysł na prezent. Najciekawsze znalazłam w sklepie: TUTAJ


PREZENTY DLA DZIADKA

1. Woda kolońska ASPEN EDC

Elegancka i oryginalna woda kolońska dla dojrzałych mężczyzn o świeżym i lekkim zapachu na pewno przypadnie dziadkowi do gustu!



Znajdziecie na stronie amfora.pl -  TUTAJ


2. Woda toaletowa Miraculum Chopin EDT

Ekskluzywna woda toaletowa dla mężczyzn. Zapach jest niezwykle trwały, orientalny, ze zdecydowaną dominacją lawendy, kompozycja rozwija się w trakcie noszenia. Początkowo przeważa świeża nuta cytrusów z lawendą, zapachami serca są słodkie nuty geranium i konwalii. Ostatecznie całość dopełniają orientalne drzewo sandałowe i cedr, a także esencjonalna paczula. 



Znajdziecie na stronie amfora.pl - TUTAJ

3. Zabawny t-shirt

Możesz także zamówić personalizowanego t-shirta, który z pewnością wywoła uśmiech na twarzy Dziadka 


Najciekawsze znalazłam: TUTAJ


WSPÓLNY PREZENT DLA BABCI I DZIADKA

1. Fotoksiążka 


2.Ramka ze zdjęciami 

3. Dwa kubki z nadrukiem




Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam pomogłam! 😊


Buziaki 💋

Zobacz także!

60 komentarze

  1. ciekawe pomysły

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły! Koszulki super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! To prawda, koszulki skradły moje serduszko :P

      Usuń
  3. Świetne pomysły! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    Mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły, najbardziej podobają mi się te personalizowane propozycje. Takie prezenty są najlepsze, od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. album wydaje sie mi byc faja opcja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe propozycje :)
    Koszulki mnie urzekły.
    Ramkę że zdjęciami wnuków już mam babci pryszykowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! No te koszulki to taki oryginalny pomysł, z którego dziadkowie na pewno się ucieszą <3

      Usuń
  7. Ciekawe pomysły :-) Najbardziej podobają mi się te koszulki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja babcia dostała te perfumy jakis czas temu i srednio jest z nich zadowolona. ;c niestety... dlatego zawsze dostaje jakis ladny komplecik ubran i butelke wina... zawsze sie sprawdza, babcia jest zadowolona i my takze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy ma inny gust :) To zależy od osoby. No i fajnie, bardzo się cieszę:)

      Usuń
  9. podoba mi się opcja z perfumami. ;) ode mnie zwykle były to kubeczki bądź inne drobiazgi, bo jak żyli, to byłam mała. teraz niestety już nie mam komu dawać prezentów z tej okazji, więc skupiam się na dziadkach mojego chłopaka. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczki i inne drobiazgi też super - najlepsze prezenty są i tak od serduszka :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Świetny tekst i ciekawe propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile jest z kim świętować te dni to jest dobrze. Ja napewno wybrałbym zdjęcia bo to uwielbiali ;)
    Teraz staram się by to moi rodzice mogli obchodzić to święto:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zawsze cieszą oko i duszę :)

      Pozdrawiam cieplutko! :*

      Usuń
  12. Bardzo przydatny post. Na pewno dla mnie bo dzień babci i dziadka zbliża się wielkimi krokami a ja mam pusta głowę 😥 napewno się czymś zainspiruje ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, kochana! Zapraszam do inspiracji i zakupów :*

      Usuń
  13. Fajne propozycje prezentu.
    Ja zwykle jako prezent dawałam czekoladki lub kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może czas w tym roku coś zmienić? :) Dziękuję,
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  14. Propozycje prezentów bardzo mi się podobają! Dzięki tobie już wiem co kupić!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobre propozycje :) A co do tych perfum Cerruti 1881, sama ich aktualnie używam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne, mają taki oryginalny zapach :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Moja babcia skakała by z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły 🙈ja w tym roku stawiam na perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem zdecydowanie za czymś praktycznym. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze staram siesię trafić w punkt, ładne i praktyczne, i akurat potrzebne. Jakoś do tej pory na szczęście mi się udało :) zobaczymy jak w tym roku pójdzie ;)
    Pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspólne zdjęcia i piękne ramki to coś co moi dziadkowie uwielbiają i z czego zawsze są zadowoleni :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że perfumy są dosyć ryzykownym prezentem - nie tylko dla babci i dziadka, chyba, że znamy ulubiony zapach danej osoby. Zdjęcia w przeróżnej postaci to drobiazg z którego dziadkowie się zawsze cieszą, świetne pomysły! <3

    https://lailaszaranek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, lepiej znać zapachy jakie lubią Nasi dziadkowie :)

      Usuń
  22. To są idealne prezenty, świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobre pomysły, ramka na zdjęcia jest mega urocza, a ten T-Shirt na pewno każdemu się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rok temu podarowałam fotoksiążkę, babcia była zachwycona :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe propozycje, ja w tym roku postawiłam na książki :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przed każdymi świętami i urodzinami przeczesuję Internet szukając nowych pomysłów na prezent, bo mam wrażenie, że wykorzystałam już wszystkie... Moją wskazówką do listy po tylu latach robienia prezentów będą akcesoria dla osób starszych, na przykład takie jak z pomocedlaseniora.pl. Myślę,że fajnie jest dać coś, co naprawdę się przyda:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj